מחירי נדל"ן למגורים ב: נאלצ'יק, ניו ג'רזי, עפולה, איסטנבול

 


אנו מציגים את המחיר הממוצע של מטר רבוע אחד של נדל"ן למגורים (בתים ודירות) בחלק מהמדינות שבהן מתגוררים הצ'רקסים. חלק מהמידע מבוסס על חישובים שערכנו של מגורים המוצעים למכירה באתרים שונים וחלק נוסף שאספנו מאתרים העוסקים בתחומי הנדל"ן-סטטיסטיקה.

ניו ג'רזי - ארצות הברית



לקחנו את המחירים הממוצעים של בנייני מגורים (בתים ודירות) במדינת ניו ג'רזי מאתר רידפין, העוסק במכירה ורכישה של נדל"ן בארה"ב. לפי הנתונים הסטטיסטיים של האתר, המחיר הממוצע של מטר מרובע אחד של בית-דירה במדינת ניו ג'רזי הוא 3420 דולר. בערים יש הבדלים ניכרים במחירי הדיור ברחבי המדינה. אם ניקח את העיר הובוקן, אז המחיר הממוצע של מ"ר אחד הוא 8,950 דולר, ואילו אם ניקח את העיר ניוארק, המחיר הממוצע של מ"ר אחד של דיור הוא 2,650 דולר.

על פי הערכות של הארגונים הצ'רקסים, למעלה מ-15 אלף צ'רקסים חיים במדינת ניו ג'רזי.

עפולה - ישראל


עפולה היא עיר בצפון ישראל. מעט מאוד צ'רקסים חיים בעיר, אך היא נמצאת במרחק של עשרים קילומטרים מהכפר הצ'רקסי כפר כמא.

את מחירי הנדל"ן למגורים בעפולה לקחנו מאתר מדדירות העוסק במתן מידע על מחירי הדיור במדינת ישראל.

לפי המידע של מדדירות, בעיר עפולה מתגוררים בסך הכל 68,620 תושבים. מספר הדירות והבתים שנמכרו בעיר ב-12 החודשים האחרונים עומד על 766. מספר הדירות והבתים המוצעים למכירה עומד כיום על 965.

המחיר הממוצע לדירה בעיר הוא 1,195,000 ש"ח (322,970 דולר), המחיר הממוצע למ"ר הוא 11,841 ש"ח (3200 דולר).

איסטנבול - טורקיה



לקחנו את מחירי הנדל"ן הממוצעים למגורים בעיר איסטנבול מאתר אינדיקסא, העוסק במתן מידע על מחירי דירות בתים במדינות שונות ברחבי העולם. לפי האתר בעיר איסטנבול, המחיר הממוצע של מטר מרובע אחד של דיור הוא 1235 דולר. איסטנבול היא עיר גדולה מאוד ויש הבדלים ניכרים במחירי הדירות-בתים בשכונות השונות של העיר. בשכונות מסוימות מחיר מ"ר אחד של דיור יכול להגיע עד 3500 דולר ובשכונות אחרות המחיר יכול להיות פחות מאלף דולר למ"ר.

על פי הערכות של הארגונים הצ'רקסים, למעלה מחצי מיליון צ'רקסים חיים באיסטנבול.

נאלצ'יק - קברדינו-בלקריה



לקחנו את המידע על מחירי הנדל"ן למגורים בעיר נאלצ'יק מהאתר שלנו אדיג-נדל"ן וכן מאתרי הנדל"ן הגדולים הפועלים בפדרציה הרוסית.

המחיר הממוצע של מטר מרובע אחד של בית-דירה בנאלצ'יק הוא 88,650 רובל (996 דולר).

נאלצ'יק - עיר הבירה של הרפובליקה של קברדינו-בלקריה. מספר התושבים הוא למעלה מ-250 אלף איש. 55 אחוז מתושבי העיר הם צ'רקסים.

מחירים אלו עודכנו ב-5 בספטמבר 2024, ומחירו של דולר אחד באותו תאריך היה 88.92 רובל.




תגובות